قوانین و مقررات سایت خانه هوشمند کاسپین

مقدمه

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی خانه هوشمند کاسپین به دقت ملاحظه فرمایید.

کلیه اصول و رویه های خانه هوشمند کاسپین منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های خانه هوشمند کاسپین تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

شرایط و ضوابط استفاده از سایت

  • تمامی محصولات ارایه شده در وب سایت از شرکت های معتبر خانه هوشمند دنیا می باشد.
  • اطلاعات درج شده در خصوص مشخصات فنی کالاهای ارائه شده از منابع معتبر خارجی ترجمه، و یا از شرکت های سازنده اخذ گردیده است. این مجموعه به طور مداوم نسبت به بررسی و بروز رسانی اطلاعات و محتویات آن اقدام خواهد نمود.
  • کاربران هنگام سفارش کالا ملزم می باشند اطلاعات صحیح کامل را در پایگاه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد.
  • خانه هوشمند کاسپین به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

شرایط حمل و تحویل کالا

  • حمل کلیه سفارشات توسط شرکت های پست جمهوری اسلامی و نیز شرکت های خصوصی حمل و نقل صورت می پذیرد و خانه هوشمند کاسپین هیچ کنترلی بر زمان و فرآیند حمل توسط آن ندارد.
  • برای هر محموله یک شماره رهگیری توسط شرکت واسط حمل ونقل صادر می گردد که این شماره رهگیری بوسیله سرویس پیامک و یا ایمیل برای شما ارسال می شود. شما می توانید برای رهگیری محموله های خود از روش های ذکر شده در این شرکت ها اقدام فرمایید.
  • مدت زمان تحویل محموله ها بین دو تا هفت روز کاری پس از واریز وجه و صدور صورتحساب می باشد. (روزهای تعطیل رسمی محاسبه نخواهد شد)
  • مکان تحویل کالا نشانی است که شما مشتری گرامی در حین ثبت سفارش در وب سایت درج می نمائید این نشانی بر روی کلیه مرسوله ها درج خواهد شد و تغییر نشانی پس از تحویل محموله به تیپاکس به هیچ وجه قابل تغییر نمی باشد.
  • ساعت تحویل کالای خریداری شده، بسته به زمان حضور مامور پستی در محل شما خواهد بود. متاسفانه خانه هوشمند کاسپین هیچ کنترلی بر ساعت تحویل مرسوله های شما ندارد و فقط میتواند پیشنهاد شما را در کنار نشانی محل تحویل درج نماید.
  • هزینه حمل بصورت پس کرایه و یا به صورت آنلاین از خریدار دریافت می گردد. اگر به صورت پس کرایه انتخاب گردد، مبلغ آن، در محل تحویل از خریدار نقدا دریافت خواهد شد. مبلغ اعلام شده بر مبنای تعرفه و ضوابط شرکت حمل و نقل کالا و بر اساس وزن و نشانی محاسبه می شود و خانه هوشمند کاسپین هیچ گونه دخل و تصرفی در آن ندارد.

شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش کالا

الف) برگشت کالا (حق انصراف)

قبل از ارسال کالا: در صورت انصراف از دریافت کالا پس از تسویه حساب و قبل از ارسال کالا، کل وجه به حساب بانکی خریدار مسترد خواهد شد.

بعد از ارسال کالا: کالای خریداری شده به مدت ۳ روز کاری (به شرط باز نشدن بسته بندی کالا و درصورت عدم هرگونه خسارتی به کالا و بسته بندی آن) از تاریخ تسلیم کالا حق انصراف داشته و به محض استفاده از حق انصراف، خانه هوشمند کاسپین بدون مطالبه هیچ گونه وجهی عین مبلغ دریافتی را در اسرع وقت به شما مسترد خواهد کرد و تنها هزینه ی تحمیلی بر مشتری هزینه باز پس فرستادن کالا خواهد بود. (ماده ۳۷ قانون تجارت الکترونیک).

ب) گارانتی

مدت گارانتی و خدمات پس از فروش کلیه کالاهای عرضه شده در سایت بین یک الی دو سال می باشد.