پروژه هوشمندسازی مجتمع مسکونی نارمک تهران

هوشمندسازی مجتمع مسکونی نارمک

    پروژه هوشمندسازی مجتمع مسکونی نارمک تهران

    پروژه هوشمندسازی مجتمع مسکونی نارمک تهران در سال ۱۳۹۷ توسط شرکت خانه هوشمند کاسپین برنامه ریزی و اجرا گردید.

    پروژه هوشمندسازی مجتمع مسکونی نارمک تهران

    روند اجرای پروژه

    تجهیزات هوشمند استفاده شده در این پروژه از برند بی سیم Tuya می باشد. این تجهیزات شامل سیستم روشنایی هوشمند ، سیستم های امنیتی شامل سنسور حرکت و سنسور درب و پنجره می باشد. همچنین ماژول هوشمند برای کنترل و مدیریت گرمایش و سرمایش ساختمان به کار گرفته شده و با استفاده از کنترلر IR ، تمامی تجهیزات صوتی و تصویری همچون تلویزیون ، رسیور ، ستاپ باکس و دی وی دی پلیر (DVD Player) تحت کنترل شبکه هوشمند می باشد.

    پروژه هوشمندسازی مجتمع مسکونی نارمک تهران

    در پروژه هوشمندسازی مجتمع مسکونی نارمک تهران از کنترل کننده مرکزی هوشمند و پنل موسیقی ۷ اینچ برای مدیریت و کنترل تجهیزات هوشمند و نیز کنترل دوربین مداربسته ، آب و هوا و مشاهده اخبار روز استفاده شده است. که علاوه بر نقش فوق به عنوان سینمای خانگی و پنل موسیقی پیشرفته نیز می باشد که به همراه اسپیکرهای سقفی فریملس استریو HiFi در بخش پذیرایی کامل شده اند.

    پروژه هوشمندسازی مجتمع مسکونی نارمک تهران

    در این پروژه علاوه بر کلیدهای هوشمند ، برای برخی از کلید های واحدها از برند نستک استفاده شده است. به طور مثال می توان به کلید لمسی کولر آبی اشاره کرد.

    در قسمت اتاق خواب مستر و جکوزی آن یک پنل موسیقی ۳ اینچ به همراه دو اسپیکر سقفی با قابلیت اتصال به تلویزیون طراحی و اجرا شده است.

    به علاوه اینکه ، تمامی پریز های مکانیکی موجود در پروژه شامل پریز برق ، پریز تلفن ، پریز آنتن و…  به وسیله پریز های لوکس با رویه های شیشه با دیگر کلید های هوشمند ست شده اند.

    پروتکل ارتباطی و برنامه نویسی

    ماژول های هوشمند پروژه مذکور تحت پروتکل ارتباطی هوشمند WiFi بوده که به صورت وایرلس توسط اپ خانه هوشمند اجرا شده بر روی پنل مرکزی و گوشی هوشمند کنترل و مدیریت می شود. همچنین سناریو ها و برنامه ریزی های مختلفی با پیشنهاد شرکت و با تشخیص و نیز نیاز کارفرما جهت آسایش و امنیت بیشتر بر روی اپلیکیشن خانه هوشمند برنامه ریزی ، نصب ، پیاده سازی و اجرا شده است.

    جزییات پروژه هوشمندسازی مجتمع مسکونی نارمک تهران:

    • نام پروژه : مجتمع مسکونی خیابان ایزدی
    • کارفرمای پروژه : جناب آقای صالح آبادی
    • مکان پروژه : خیابان ایزدی – نارمک – تهران
    • برند مورد استفاده در پروژه :  Tuya
    • پروتکل ارتباطی : WiFi
    • سال اجرای پروژه : ۱۳۹۷