پروژه هوشمندسازی مجتمع مسکونی عدالت ۱/۱۰۰

هوشمندسازی مجتمع مسکونی عدالت ۱/۱۰۰

    پروژه هوشمندسازی مجتمع مسکونی عدالت ۱/۱۰۰

    پروژه هوشمندسازی مجتمع مسکونی عدالت ۱/۱۰۰ یکی از پروژه‌ های هوشمندسازی شرکت خانه هوشمند کاسپین می باشد که در سال ۱۳۹۶ اجرا شد. این پروژه در بلوار ناهارخوران شهر گرگان واقع شده است.

    پروژه هوشمندسازی مجتمع مسکونی عدالت ۱/۱۰۰

    روند اجرای پروژه

    دستگاه های لوکس هوشمند مورد استفاده در این پروژه ؛ سیستم هوشمند روشنایی ، سیستم های امنیتی شامل سنسور درب و پنجره و دوربین های مدار بسته بی سیم هوشمند ، سیستم کنترل پرده برقی ، سیستم پایش ادوات سرمایشی گرمایشی ، نورپردازی موزیکال به صورت نور مخفی و کاملا هوشمند و کنترل تجهیزات صوتی و تصویری است. همچنین این پروژه شامل کنترل کننده مرکزی هوشمند و پنل موسیقی ۷ اینچ می باشد که علاوه بر اینکه مدیریت و پایش تجهیزات هوشمند را بر عهده دارد ، به عنوان یک سینمای خانگی و سیستم صوتی و پنل موسیقی پیشرفته با چهار اسپیکر سقفی فریملس استریو در بخش TV Room و پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد.

    پروژه هوشمندسازی مجتمع مسکونی عدالت ۱/۱۰۰

    تجهیزات استفاده شده در این پروژه:

    هوشمندسازی پروژه هوشمندسازی مجتمع مسکونی عدالت ۱/۱۰۰ با استفاده از برند بی سیم و معتبر اروپایی ZIPATO تحت پروتکل محبوب Z-Wave بوده که کلید های لمسی فول هوشمند چهار پل و دو پل از برند MCOHome روشنایی کل واحد شامل نشیمن ، پذیرایی ، آشپزخانه ، اتاق خواب مستر ، اتاق کار و اتاق کودک همچنین سرویس بهداشتی و جکوزی را بر عهده دارد. به علاوه درب‌ های ورودی واحد ها دارای سنسور امنیتی هوشمند درب و ورودی واحد ها و نیز محیط داخلی و اتاق کودک شامل دوربین های بی سیم هوشمند برند شیائومی است. کلید پرده از برند Nestech استفاده شده که کنترل باز و بسته شدن پرده پذیرایی را بر عهده دارد. همچنین تجهیزات سرمایش و گرمایش کل واحد از طریق ماژول های هوشمند ZIPATO مدیریت شده است. در این پروژه پایش دما و رطوبت محیط به صورت آنلاین صورت می گیرد.

    به وسیله کنترلر IR کل تجهیزات صوتی و تصویری نظیر تلویزیون ، رسیور ، ست آپ باکس و دی وی دی پلیر (DVD Player) واحد تحت کنترل شبکه هوشمند قرار گرفته است.

    پروژه هوشمندسازی مجتمع مسکونی عدالت ۱/۱۰۰

    سیستم رقص نور شامل یک درایور هوشمند می باشد که وظیفه کنترل ریسه دیجیتال نوری را بر عهده دارد.

    ضمنا یک پنل موسیقی دیواری مدل ۸۶A نیز برای جکوزی پیاده سازی شده است. این پنل شامل پخش موزیک استریو HiFi از طریق بلوتوث ، فلش و micro sd Card نیز می باشد.

    پروژه هوشمندسازی مجتمع مسکونی عدالت ۱/۱۰۰

    پنل مرکزی هوشمند و اسپیکرهای سقفی HiFi 2Way مورد استفاده در پروژه هوشمندسازی مجتمع مسکونی عدالت ۱/۱۰۰ از برند معتبر Yuzhuan می باشد.

    پروژه هوشمندسازی مجتمع مسکونی عدالت ۱/۱۰۰

    علاوه بر موارد بالا، تمامی پریزها به وسیله پریزهای لوکس روی شیشه ترک با دیگر کلیدهای هوشمند ست شده‌اند.

    پروتکل ارتباطی و برنامه نویسی

    ماژول های هوشمند این پروژه تحت پروتکل ارتباطی هوشمند Z-Wave و به صورت وایرلس بوده است. این ماژول‌ها توسط اپ خانه هوشمند اجرا شده بر روی پنل مرکزی و گوشی هوشمند کنترل و مدیریت می‌شوند. همچنین سناریو های گوناگون آسایشی و امنیتی بر اساس نیاز کارفرما بر روی اپلیکیشن خانه هوشمند زیپاتو پیاده سازی و اجرا گردید.

    جزییات پروژه هوشمندسازی مجتمع مسکونی عدالت ۱/۱۰۰ :

    • نام پروژه : مجتمع مسکونی عدالت ۱/۱۰۰
    • کارفرمای پروژه : جناب آقای دکتر بهادریان
    • مکان پروژه : بلوار ناهار خوران – گرگان – گلستان
    • برند مورد استفاده در پروژه :  ZIPATO , MCOHOME , NESTECH , YUZHUAN , MI
    • پروتکل ارتباطی : Wireless , Z-WAVE , WiFi
    • سال اجرای پروژه : ۱۳۹۶