پروژه هوشمندسازی مجتمع مسکونی ایرانیان:

هوشمندسازی مجتمع مسکونی ایرانیان

    پروژه هوشمندسازی مجتمع مسکونی ایرانیان:

    پروژه هوشمندسازی مجتمع مسکونی ایرانیان یکی از پروژه‌ های هوشمندسازی شرکت خانه هوشمند کاسپین می‌باشد که در سال ۹۴ اجرا شد. این پروژه در شهر زیبای گرگان و بلوار ناهار خوران واقع می‌باشد.

    پروژه هوشمندسازی مجتمع مسکونی ایرانیان

    روند اجرای پروژه :

    سیستم هوشمند به کار گرفته شده در این پروژه شامل تجهیزات روشنایی هوشمند ، سیستم ایمنی اعلام حریق ، سیستم امنیتی شامل سنسورهای حرکت و در و پنجره ، سیستم کنترل سرمایش گرمایش و نیز کنترل ادوات صوتی و تصویری می ‌باشد. همچنین این پروژه شامل کنترل کننده مرکزی هوشمند و پنل موسیقی ۷ اینچ بوده که علاوه بر کنترل و مدیریت تجهیزات هوشمند به عنوان یک سینمای خانگی با چهار اسپیکر سقفی در سراسر پذیرایی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

    پروژه هوشمندسازی مجتمع مسکونی ایرانیان:

    هوشمندسازی مجتمع مسکونی ایرانیان با استفاده از برند بی سیم Orvibo تحت پروتکل Zigbee بوده که کلید های لمسی تمام هوشمند سه پل طرح پلاتینیوم اورویبو روشنایی کل واحد شامل هال و پذیرایی، آشپزخانه، خواب مستر و دیگر اتاق های خواب ، سرویس بهداشتی و حمام را بر عهده دارد. همچنین در های ورودی واحدها دارای سنسور امنیتی هوشمند در و محیط داخلی دارای سنسور های امنیتی هوشمند حرکت و سنسور های اعلام حریق می باشد که ایمنی و امنیت کامل را به وجود آورده است. نیز تجهیزات سرمایشی گرمایشی کل واحد از طریق ماژول های هوشمند Zigbee مدیریت شده و به وسیله کنترلر IR همه سیستم های صوتی و تصویری واحد تحت کنترل شبکه هوشمند قرار گرفته است.

    برای اجرا و نصب پنل مرکزی هوشمند و اسپیکرهای سقفی HiFi 2Way در این مجتمع از برند معتبر Helmer استفاده شده است.

    پروتکل ارتباطی و برنامه نویسی:

    پروتکل ارتباطی ماژول های هوشمند این پروژه Zigbee است که به صورت بی سیم می باشد. این پروتکل توسط اپلیکیشن خانه هوشمند نصب شده بر روی پنل مرکزی و گوشی هوشمند کنترل و مدیریت می شود. به علاوه سناریو های متعدد آسایشی و امنیتی بر اساس نیاز کارفرما بر روی اپلیکیشن خانه هوشمند Homemate پیاده سازی و اجرا گردید.

    جزییات پروژه هوشمندسازی مجتمع مسکونی ایرانیان :

    • نام پروژه : مجتمع مسکونی ایرانیان
    • کار فرمای پروژه : جناب آقای حاجی مشهدی
    • مکان پروژه : بلوار ناهار خوران – گرگان – گلستان
    • برند مورد استفاده در پروژه : ORVIBO , HELMER
    • پروتکل ارتباطی : Wireless , Zigbee
    • سال اجرای پروژه : ۱۳۹۴